14 timmars slit...

...på 2 dagar blev det i lägenheten, men nu tycker jag äntligen att den är ok att visa för mäklaren som kommer idag. JAg är nästan lite nervös :)

Skorna som jag tjatat om vill inte riktigt som jag vill. De va inte de lättaste att få på sig.....men idag gör jag ett nytt försök. Jag ska, jag kan och jag vill ha på mig dem på lördag hihihi :) Det va inte så att de va för små fanns ju massor med plats kvar men man fastnade liksom i remmarna nu när det är varmt....o man e lite varm om fötterna...hmprf.

Nähä lite frulle på det här kanske. Fastnade ju alldeles för länge framför datorn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: - C H R I S T I N E ! ! !

Ja det är ju så typsikt:P Haha.

Postat av: Tina

Jag passar på att plugga samtidigt som jag bättrar på färgen lite! Perfekt att göra två saker samtidigt! =)

2009-08-06 @ 15:03:45
URL: http://tjockobbe.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback