Idag...

...är första visningen på min lägenhet :-) spännande! Undrar hur många som kommer? den här veckan har det bara varit jobb och att ta det lugnt. Har inte hänt så mycket mer än så, tar ju en stund innan man e van med att gå upp tidigt igen :-) Igår hade vi myskväll med vitt vin och så gjorde jag bruschetta och så hade vi 2 1/2 män maraton...eller maraton vet jag inte förresten. Köpte säsong 1 igår och vi hann väl med 4 avsnitt innan kl va 21 och vi va så trötta så vi stupade i säng (pensionärsvarning?!) Vi gjorde dock ett tappert försök att hålla oss vakna o titta en stund i sängen...men eeeh näe....det gick inte. Hoppas ni får en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas det går bra på visningen!

Postat av: Thiff

Åh, I love 2½ men!!! Är inne på sjätte (!) säsongen nu, och i går kollade vi nog på typ 6 avsnitt!



Lycka till på visningen!

2009-08-13 @ 19:13:36
URL: http://thiffy.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback