Konstigt

Sommaren har knappt hunnit bli höst men redan längtar jag efter sol och värme. Som det ser ut nu så kommer vi antagligen åka till Kanarieöarna i mitten på November. Vi tittade på massor i förrgår och fastnade för ett ställe som låg i en dal precis vid vattnet med berg runt hela stan...såg riktigt mysigt ut. Blir väl kanske inte nån direkt äventyrlig resa utan mest njuta, ta det lugnt, äta och dricka gott. Charter är ju ganska enkelt så...men ibland är enkelt skönt. Vi har inte bokat nåt än så man ska väl inte ropa hej än (hur är det nu igen det där ordspråket är ropa hej innan man e över ån?? Eller nä jag vet inte) ...men jag hoppas verkligen vi kommer iväg. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Haha jag o sandra har ju en fin variant på det ordspråket...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback