Rajs änd shajn its mårning

Och för er som vill ha en liten översättning...rise and shine it's morning.... Skumt väder idag. Varmare än vad det har varit på sista tiden, men grått, grått, grått. Man blir inte lika sugen på att gå upp då utan vill helst ligga i soffan o bara kolla på film hela dan. Fast det gåååår ju inte juh! Om nån minut sätter jag mig i bilen och styr mot jobbet. Vi har verkligen massor att göra nu och hjärnan går på högvarv, men det är samtidigt kul med stressen för sen i slutändan när man ser allt faller på plats och man ser alla färdiga skolkataloger så blir man så sjukt nöjd att man fixa säsongen så bra och man kan knappt fatta att man hunnit med allt. För när man är mitt i det har man inte tid att stanna upp och fundera på allt man gör :-) Nä dags o dra. Puss Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback