Tänk guld!!!

Guld ! Guld! Guld! Festen på lördag har guldtema. Jag trodde att jag var någorlunda klar med min outfit.....men nu känns den inte alls rätt. Hmprf....måste nog hitta nåt nytt eller köpa lite snygga assecoarer. Håller tummarna för att skorna ska hinna komma. Fick mail igår att de borde komma senast imorgon :) De är visserligen svarta och inte guld....men, men... Ska bli så himla kul att få fixa till sig på lördag. Måste nog köpa lite nytt smink oxå :) Sandras fester brukar alltid va kul...och när det är karneval i stan kräver Sandra full fest och karnevalshumör. Igår när jag och Irene var hos henne började tivolit komma till stan. Man hörde lastbilarna och Sandra sprang ut på balkongen o titta...hihi....det riktigt lystre lycka ur ögonen på henne :)

Nu är jag nästan uppe med tuppen....nästan. Är på väg till lägenheten och ska stäääääda. Weeeeeeiiiiii.....not, men idag känner jag mig ändå ganska pepp på det ska bli skönt att få massa gjort. Hoppas på att hinna till hamnen efteråt för att träffa Beckis + barn, Sandra + Saras barn och Irene.

Ikväll blir det antagligen Bio men Syss barn Bella och Lovisa. Vi ska se Harry Potter :)

Nä dax och sätta fart.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

hej, vilken fin blogg du har=) ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

Postat av: Lilla jag

Bra att fixa lägenheten!

2009-08-04 @ 11:12:46
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: fanny

jag hoppas jag blir frisk så jag kan va med oxå! =)

2009-08-04 @ 11:15:23
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback