Vaaaaaarmt

Så klibbigt varmt just nu. Hade tänkt att försöka sova snart, får se hur det går ;)

Det gick bra med mäklaren, förhoppningsvis ligger min lägenhet på nätet imorgon :) Sweet! Spännande! Undrar om det är någon som är intresserade och vill flytta in i min lilla ögonsten. Har ju ändå haft henne i 10 år...det blev visst en hon helt plötsligt :) Lägenheten alltså :)

Ikväll har vi firat syss. Hon fyllde egentligen för länge sen, men eftersom de va på semester då blev det tårta idag istället....och kors itaket...jag och micke cykla faktiskt dit?!?!? hihi...det va på tiden :)

I morgon kommer bli en riktigt bra dag! Först en tidig morgon med sol och bad med Sandra :) När vi känner oss välstekta blir det stan. Fortfarande saker som behövs inhandlas inför lördagens karnevalsfest. Efter det blir det badminton med Micke. Nu jäklar ska jag se till att det blir 3 härliga lediga dagar innan jag börjar jobba igen på måndag :)

Puss o nattinatt

Kommentarer
Postat av: simone

jag skulle heller åka med med och sola, men jag jobbar tyvär hela dagen. Kvällen var jätte kul, men inte så mycket folk som jag trodde. ses på lördag vännen. kram

Postat av: Agnieszka

kul att få lägenheten såld! hoppas många är intresserade! kramis

2009-08-07 @ 10:24:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback