Hjäääälp!!!

Det ska vara tema Amerika på Kickoffen med jobbet nästa helg och jag har ingen aaaaaaning om vad jag ska ha på mig och jag har ingen tid att springa på stan heller för jag är uppbokad hela dagarna och eftermidagarna fram till torsdag kväll....som sagt hjäääääälp.....tips tack!

Dessutom har det strulat till sig lite med kattvakter när vi åker bort. Det som va sagt från början gick inte då vi kom på att Mickes föräldrar har kattlucka och våra katter är innekatter....hmprf... paniken börjar sprida sig, man vill ju liksom att de oxå ska ha det bra när vi är borta. Till 2 katter (mina) är det typ fixat eftersom Sandra är så go och tar dem om vi inte hittar någon annan kattvakt....men till Mickes 2 katter, söta Dolly och Sally är det tufft att hitta vakter tyvärr. Har frågat alla vi kommer på men icke.... :( Jag vet det är sånt här man får räkna med när man är djurägare...och jag håller med, helt sant. Men nu är det så att vi såg till att det var löst innan vi bokade....men det sket sig som sagt och nu står vi här :( Så om det är någon som känner för lite sällskap 26 jan-10 feb av 2 eller kanske till och med 4 katter så är ni välkomna att höra av er till mig....hjälp mottages tacksamt.

Nä nu ska jag sova så jag orkar städa innan jag åker till Micke i morgon. Vi och A ska till Lek och buslandet imorgon (eller vad det heter) så det gäller att man e pigg och full av energi.

Förresten....någon som vet varför det inte går att mms-blogga längre?!?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kan jag hjälpa på något vis? Jag är ju hemma mest hela tiden, bara i skolan någon gång så är. Kram

2009-01-09 @ 23:37:27
Postat av: Lilla jag

tror att de har bytt sms-nr!

Postat av: Jennifer

Hej gumman, vad fint du skrev till mig. Tack så mycket och jag skickar samma till dig. Saknar dig tusselussan! Kram

2009-01-10 @ 11:18:26
URL: http://liljansvilja.blogg.se/
Postat av: fanny

hade gärna hjälpt om jag inte vore katträdd. =/ Å de andra håller jag hemligt, hihi. =)

2009-01-10 @ 11:22:23
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Cecilia

En klassiker är att klä ut sig som cowboy, men det tycker jag är fruktansvärt. Kanske indian, de är de riktiga amerikanarna. Eller så kan du klä ut dig till frihetsgudinnan, eller till Obama, eller någon sydstatare med lockigt hår, helylle look och hemsk dialekt? Eller Cheerleader? Eller hamburgare? Ronald McDonald? Tupp som i KFC? Eller till en SUV? Eller Jay Leno eller ngn annan amerikansk kändis?

2009-01-10 @ 11:53:30
URL: http://everyday.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hamburgare eller collegegirl med rullisar :)

synd med kattera kan kola med Bazze han tog ju hand om Jonathans några veckor kram

2009-01-10 @ 12:16:37
Postat av: Helena

Katthemmet finns ju också om det kniper. Visserligen kostar det pengar, men missarna är ju iaf under uppsikt och får mat och vatten.

2009-01-10 @ 22:15:34
Postat av: Agnieszka

Hade jättegärna haft katterna, men Magnus är llerigsk så han skulle nog inte uppskatta det så mkt......

2009-01-12 @ 12:49:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback