Jag är...

...ingen bra bloggare just nu..

Åker om några dagar, ska till huset imorgon o träffa nuvarande ägarna....längtar efter vårat hus...

Va och fikade med Pernilla och Michelle från skolfoto idag, va kul att träffa dem va ett tag sen :)

Pratade med chefen idag och han va nöjd med de två veckor jag varit där, han tyckte det hade gått riktigt bra för mig. Faaaaan så skönt att höra. Så nu kan jag åka på resan och slappna av helt. Jag vet att de på jobbet är nöjda och att allt som ska fixas till huset med försäkringar mm är fixat. Jag han bara slappa o ha det gott i solen med en paraplydrink i handen....njuuuuuuta i 2 veckor.

Har försummat vänner o familj lite (eller ganska mycket) de senaste veckorna eftersom det varit fullt upp, men jag lovar er en grillning hos oss så fort vi fått ordning och grillen är på plats.

Irene du har en privat visning den 16:e.....innan möblerna kommer in, precis som du vill :) Vågar inget annat för då säger du väl upp bekantskapen med mig ;)

Sov dags. Löv ju ål =) Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skönt, då kan vi fortfarande vara vänner ;)

Postat av: Cecilia

Bättre att vara dålig bloggare än ingen bloggare alls.

2009-01-23 @ 14:02:18
URL: http://everyday.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul att flytta :) Hoppas det löst sig med kattvakt!

2009-01-23 @ 19:20:06
Postat av: ingela

njuuuut! :D

2009-01-23 @ 21:41:23
URL: http://ingy80.blogspot.com
Postat av: Xsandra

Pax för att jag ska få följa med den 16 oxå!!!

2009-01-23 @ 23:08:18
URL: http://xsandra.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback