Mysdag med mamma, pappa och D

Idag har varit en mysig dag. Jag åkte till Okle med en björnbärspaj som jag bakat och så fikade vi hos D :)



Hon har så himla söta kaffekoppar som vi alltid dricker kaffe ur och som funnits sen jag var liten. Det hör liksom till att det ska drickas ur de kopparna när man är där.



Idag är det exakt ett år sedan I gick bort....saknar dig så himla mycket. Känns som du borde vara här.  Jag vill ju att du ska vara med när jag fyller, vid jul...alla andra födelsedagar och fikastunder....du skulle ju liksom alltid bara finnas här. går inte en dag utan att jag tänker på dig. Önskar att du hade fått träffa Micke...och Arvid....och att jag kunde fråga dig om råd om trädgården nu när vi bor i hus....saknar dig, vill att du ska vara här...

Från det ena till det andra...kännws som de lediga dagarna bara flyger iväg och jag blir lite smått stressad över att jag inte gjort nånting. Har knappt ens träffat mina tjejer för att de jobbar och när de kan träffas så kan inte jag osv. Har kännt mig lite ensam....fast jag vet att jag inte är det. Vet inte varför...men har varit lite låg men det vänder väl. Imorgon får jag i alla fall träffa några av tjejerna, men tyvärr kan inte alla. På förmiddagen ska jag, Beckis och barnen åka och bada och på kvällen blir det tacos hos Irene. Myyyyys!

Nu är det tv som gäller en stund innan läggdags.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag lääängtar efter dig gumman! Kanske vi ses någe i veckan, jag är ledig från och med imorgon men jag och p åker i väg en sväng och kommer hem på torsdag. Puss

2009-07-13 @ 22:40:51
Postat av: ♥ Tina ♥

mumsig mat :D

Postat av: Kitty

Fina koppar:)



Förstår att du saknar I.



Kram

2009-07-13 @ 23:26:49
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback