Nostalgiiiiiii

För nån timme sen kom vi hem från mamma och pappa. Det blev visst en tv-spelskväll med nintendo 8-bitars (supermario) och mammas mat....hihi kände mig som 10 år igen :) Myyyyyys! Saknade dock syss + familj som egentligen oxå skulle varit med ikväll men fick förhinder :(

På dagen hanns det med en fika med Beckis, Nova-Li och Irene. Så skönt med vänner och familj runt omkring sig ni är mina bästa!

Nu ska jag kolla upp lite vad det kostar att spela badminton, funderar på om vi ska göra det imorgon så man aktiverar sig lite. Kan verkligen behövas efter den här sommaren. Ska nog boka in mig på ett träningspass nästa vecka oxå.....Here I come bitch 2010.....eller ööhhh eehh hmprf jag menar beach 2010 :p

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback