Vilken mysig eftermiddag...

...jag hade med Bella och Lisa idag. De är verkligen mina älsklingar.



Efter att vi hade haft filmmys gick vi ner till ån för att mata änderna. Tyvärr var det inte allt för många fåglar som kom och ville äta av det gamla brödet vi hade med oss...hihi...men vi hade kul ändå. De har blivit så himla stora nu. Idag pratade vi om när de gick på dagis och jag brukade hämta dem....tiden bara rinner iväg...



I förmiddags var jag på stan och fikade med Sandra, Simone och Sara. Det va kul att ses. Jag och Simone kom fram till att vi typ inte setts sen januari...helt sjukt ju när man bor i samma stad...

Har nyss ätit middag, det blev grekisk sallad med tzaziki och vitlöksbröd. Mumma!


Resten av kvällen blir slö. Är alldeles för mör i kroppen efter slitet med rabatten igår. Det känns i ryggen och axlarna att man grävde en del...det är väl skit att man ska va så klen :( Så här ser rabatten i alla fall ut med lite bättre bilder än tidigare.



Oj vad mycket bilder det blev idag...hihi, som sagt jag är såååååå glad att kameran är hel igen.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jättefin bild på tjejerna!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback