Stackars alla...

...som tar studenten idag. Stackars alla barn som har skolavslutning och stackars våran katt Sally som är ute i detta spöregn :-( Det bara öser ner! Jag är snart på väg till jobbet. Ska försöka vara där lite tidigare så man kan sluta lite tidigare. Skönt med lite flex :-) I helgen så har Micke och jag bestämt att det blir prio 1 att laga bil och fixa lägenhet. Trist som satan, men det måste ju bli gjort. Hoppas vi blir klara för jag orkar inte hallå på mer med lägenheten snart. Nu måste jag skynda mig. Hoppas ni får en bra dag trots regn. Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Har Sally rymt?

Det var lite blött och kallt på vallarna idag, men det blir ju en avslutning man alltid kommer att minnas... Kramis!

2009-06-12 @ 17:13:56

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback