Tre rosor...

0-4ad23151c134b45d344c73c92c125d24.png

... gav jag till Micke i fredags för att han alltid e så go mot mig och för att han e min fast jag ibland e ganska trött och tråkig :-) I fredags var jag på kyrkogården i Örebro. Jag har släktingar som är begravda där, så jag var där och tände ljus. Det var riktigt fint med ljus och blommor överallt. Ska till minneslunden här i stan oxå och tända 2 ljus, men det har varit full fart i helgen så jag har inte hunnit än. Igår firade vi mamma som fyllt år. Åt mammas spagetti och köttfärssås och tårta. Gott :-) Mammas mat är alltid bäst! Om några timmar ska vi till Örebro igen. Vi ska med Arvid till simskolan och sen lämna honom hos mamma, där vi är bjudna på fika idag. Ikväll hoppas jag även hinna till Irene där det ska vara tjejmys...längtar efter mina tjejer :-) Puss på er alla hoppas ni har haft en lika bra helg som jag....synd att det går så fort bara...


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback