Alldeles för tidigt uppe....

....för att va en söndag. Borde ju ligga och njuta av sovmorgon dagen innan måndag juh....men nä...

Börjar fundera på om det är dags för frukost nu. Det luktar kaffe i hela huset...mmm :) och jag blev faktiskt rätt hungrig av med att börja dagen med rensning i tvättstugan....som tydligen inte är enbart en tvättstuga itan ett ställe där vi fritt kan slänga in saker som vi inte vet vad vi ska göra av. Det som inte syns finns inte. Eller?!?!? Idag upptäckte jag i alla fall att det fanns och jag blev jäkligt trött på skiten...hmprf

Eftermiddagen/kvällen hos Raquel, Anton och Mattis var riktigt mysig. Vi fikade o snackade massor medan Anton och Arvid lekte för fullt :) Det får vi absolut gör aom snart!!!!

Ska nog äta frukost nu, börjar bli rätt hungrig. Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Ja jag ligger i sängen än, de så en söndag ska börja=)=)

Postat av: simone

Tack gumman, va glad jag bli=)=)

2009-09-21 @ 22:25:20
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

In o fynda :)



http://www.tradera.com/Klassisk-kofta-fran-MQ-auktion_99008055

2009-09-22 @ 17:11:52

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback