Brrrrr

Hutter och frys, det e kallt! Ligger i sängen o ska sova men passar på att mobilblogga lite först. Tyson ligger och värmer mina fötter. Skööönt! Härom veckan framkalla jag lite kort och idag, äntligen, fick vi baken ur att rama in och sätta upp. Bilder gör så mycket, blir ju liksom så mycket mer hemtrevligt och personligt på nåt sätt. Jag vill sätta upp en tavelhylla i vardagsrummet oxå... Måste bara hitta nån snygg som passar. Är skönt nu när lägenheten snart är såld, äntligen kan man ha tankarna på hur man vill fixa här hemma istället för allt fix där. Nu ska jag sova och hoppas på att jag vinner några goda viner på vinlotteriet på jobbet imorgon :-) Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Lova att du delar med dig av vinsten ;)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback