Hej hopp

Onsdag...snart fredag :-) dagarna rullar på fort som vanligt. Den här veckan har jag varit ganska trött och så det har mest blivit jobb och film. Efter jobbet idag blir det till att fika hos morfar men mamma, pappa och kanske Micke om han inte måste jobba över. Längtar efter morfar...har inte varit där på jättelänge. Vi ska mumsa i oss lite äppelpaj. Hihi jag har inte för smakat på pajerna jag bakat. Från det ena till det andra...firade Bella i måndags. Hon har verkligen blivit stor nu. 11?! Helt sjukt. Det är ganska många födelsedagar den här månaden och ett dop :-) så helgerna framöver e så gott som fullbokade :-) På lördag blir det stor fest när Mickes pappa fyller 60. Ska bli så kul att se hans reaktion när han får presenten :-) Oj! Dags o åka till jobbet. Hej svejs

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback