Känns som en riktigt bra dag idag :)

Vaknade tidigt men inte allt för trött. Kl är nu 9 och jag sitter här duschad och redo för denna lördag :) Arvid sitter med lego, Micke framför tv´n och jag här framför datorn....hihi så sociala vi e.....men det e lite skönt. Alla måste få sin egen tid ibland.

Idag ska vi hämta morfars fina bil. Vi (Micke och hans pappa) har lovat att fixa lite småsaker på den. Hoppas vi kan ta ut morfar på en tur i hans pärla sen. Skulle va kul.





52 år är bilen och har mindre rost än en av våra bilar som inte ens är 10. Helt sjukt.....men som sagt det har ju varit morfars ögonsten så han har varit riktigt rädd om den, därför ska de bli så kul att hjälpa honom med detta så vi kan åka ut på en sväng med morfar sen.

I eftermiddag ska vi till Anton Raquel och Mattis. Mys pys :) Vi hann inte fira lille Anton förra helgen så vi passar på och fira 4-årsdagen idag istället :)

Nu ska jag nog åka o handla tror jag, skönt att fixa alla måsten tidigt på dan så man slipper ha det hängandes över sig sen.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej! Du jag tänkte skicka tillbaka leopard väskan från hm och ville bara kolla innan om du villa ha den? =) Kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback