Fixardag

Idag ska det fixas. Träna, städa, fixa matlådor, handla, tvätta och så kanske hälsa på morfar. Micke ska åka till Örebro för att lämna Lille A. Jag hämtade honom i fredags så idag blir jag den som fixar hemma istället...man måste nästan dela upp det så för att man ska hinna allt. I alla fall varannan helg då vi åker tur och retur till Örebro 2 gånger....det är ändå ca 10 timmar som försvinner i att bara åka de helgerna...

Helgen har faktiskt känts lång. Har hunnit hälsa på Syss med familj, haft både fre och lördagsmys med älskling o Lille A och igår kom Irene, Raquel och Anton hit. Det blev fika med hembakta muffins (kanske inte det mest avancerade bakverket, men förvirrad värdinna som jag är glömde jag handla fikabröd) ja just hade lite ballerina kladdkaka hemma också (obs! som doppades i kaffet....hihi eller hur Irene. Nu är dessa kakor för alltid tvugna att doppas!!!!) På kvällen fixade jag goooood mat som uppskattades massor här hemma :)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och laddar för allt fix o trix....kanske blir de enda lugna minuterna idag...

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

jo jag tror nog det. Men som sagt du måste ta dig den tiden även om det är svårt annars ramlar man. Så tillåt dig att ta en lugn dag snart för jag hör vilket hektiskt tempo du har. Love too you! Kram

Postat av: Lilla jag

Jag har tvångs på o doppa i kaffet :)

2010-04-11 @ 22:47:44
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback