Mystorsdag

Börjar komma igång ordentligt på jobbet. Skönt att man kan jobba lite mer självständigt och inte behöva fråga om allt även om det är en hel del jag fortfarande frågar om....man kan ju faktiskt inte kunna allt efter 2 veckor även om man skulle vilja det. Det är riktigt kul med nya arbetsuppgifter man börjar förstå helheten på ett helt annat sätt än förut när jag bara varit på produktionssidan. Kul! På måndag åker jag som sagt till Italien med jobbet det ska bli riktigt skoj att lära känna alla fotografer. De är ju liksom inte så mycket på kontoret utan åker mest runt till alla skolor så vanligtvis pratar man ju inte så mycket med dem. Hoppas även på att jag ska få lite bra fototips....hobbyfotograf som jag e ;)

Idag...liksom igår, har varit en lugn eftermiddag. Tränade nästan direkt när jag slutade och sen åkte mysbyxorna på. Skönt att inte göra nånting ibland. Imorgon ska jag åka till Örebro och hämta lille A. Den lilla sötisen....han hade egentligen 2 kalas att gå på i helgen så han fick välja om han ville komma nästa helg istället....men han längtade så mycket så han ville åka hit i stället och skippade kalasen....det värmer i hjärtat. Vi saknar ju honom massor också juh.

Imorgon är det fredag :) weeeeeiiiii Helg!!!! Tror det ska bli bättre väder också. Nice!

Ses. Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Låter kanon att du tagit de lugnt, bra carro! =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback