Skitnatt....

....med ca 2 timmars sömn....om man nu kan kalla det sömn. Drömde typ 3 olika mardrömmar, om inte mer :( Så jäkla konstigt med dessa drömmar, var kommer de ifrån? Dessutom var jag supertrött när jag la mig igår så jag förstår inte varför jag inte kunde sova hela natten? Ja, ja det är i alla fall inget att göra åt saken nu. Min älsklign gjorde i alla fall så jag fick den bästa starten på dagen. Han hade laddat kaffebryggaren och skrivit en go lapp.....dessutom lagade han maten (storkok cilli con carne) igår OCH fixade i ordning min matlåda tills idag....han är verkligen världens bästa <3 (Jag städade huset igår så det var inte så jag bara var lat och gjorde ingenting...hihi)

Idag fyller Beckis och lilla Astrid. Hurra hurra hurra! Vi var där på barnkalas igår....vi ska fira Beckis lite längre fram. Som vanligt hade Beckis fixat massor med gott fika bröd och Astrid och Nova-Li var supersöta........som sagt, som vanligt ;)

Nä nu måste jag sätta fart så jag kommer i tid till jobbet. Ska bli spännande att se om jag orkar träna ikväll......måste verkligen göra det. Har inte tränat ordentligt på 3 dagar och det har ju blivit en del påskgodis under påxkhelgen.....så ikväll måste jag, har bara inte hunnit i helgen för det har varit så mkt.

Hoppas ni får en bra dag. Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback