Solen skiner :)

Är vaken alldeles för tidigt, men det gör inget. Antagligen är vi utsövda här hemma eftersom vi vaknade utan väckarklocka :) Solen skiner massor och jag känner att det kommer bli en superbra dag!!!!

Igår var en fixardag....handla....tvätta....sola....fixa....osv Jag skulle även ha färgat håret igår, men det blev inte så, så det gör jag nog idag istället. Funderar på om jag kanske skulle köpt nån annan hårfärg...köpte "den gamla vanliga" och jag är egentligen sugen på nåt nytt. Det får helt enkelt bli en annan färg nästa gång. Firade även in påsken med lite bubbel igår. Mycket gott måste jag säga, det tipset tackar jag Sandra för :) (Sandra och jag hade förövrigt en galet rolig dag på stan häromdan....man kunde nästan trott att vi smuttat på bubblet redan då )

23c7f0f1ff3d4a200b32316265d2e76a.png

 

Snart ska älskling iväg på Elmia-mässan. Jag tänker slappa en stund till innan jag tar mig en liten solning. Tänkte kanske åka förbi syrran plus familj oxå och lämna lite "påskägg".....kanske blir det en sväng till morfar oxå, vi får se. Det som i alla fall ska göras idag är träning och hårfärgning och sen ikväll ska jag iväg och fira Lasse som fyllt år. Hoppas solen håller sig framme heeeeeela dagen så den sista snön försvinner :)

Hoppas ni får en bra dag. Glad påsk!

 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var ett par mongon på stan :) Men roligt hade vi!!

Postat av: Sandra

Hi hi de måste ha varit efter vårat blogg snack över fikat ;)

2010-04-02 @ 22:41:32
URL: http://xsandra.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback