Full rulle och lite till...

...på jobbet. Nu känner man att det är igång igen. Hatar att ligga ett steg efter hela tiden istället för 2 steg före....men som jag sa på jobbet...man kan inte göra mer än man kan göra. Min jobbarkompis tyckte det var kloka ord från en klok kvinna, vet inte riktigt om hon kanske drev med mig ;) Rörigt är det i alla fall just nu och jag jobbade över till kl 18 både igår och idag....och antagligen imorgon också. Släpade mig i alla fall till träningen idag fast jag var mer än trött. Skönt att träna, rensar tankar och så är det rätt skönt att få svettas lite och ta i :)

Tror det blir mat snart.....sent, jo, men har ju liksom inte hunnit innan och älskling fixar ihop nåt i köket, det blir nog nåt gott :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Ja de får vi nog men du de är inte slut på tillfällen att parta loss med oss! ;)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback