Nostalgi

Igår blev det verkligen en resa bakåt i tiden. Kändes precis som man gick in i ett rum fullt med människor från gymnasiet. Inte många klasskompisar kanske, men alla de som man träffade när man gick och lyssnade på nyköpings alla band. Alla var där. Helt sjukt bra känsla. Alla var glada, musiken var bra och man fick vara 18 igen. Den här kvällen kan jag leva på riktigt länge. Tänk att man kan må så bra av att återuppleva gammalt :)

Innan vi åkte till Temakrogen var vi hos Lisa och Fredde. Myspys! Fick äntligen träffa sötaste Carro som jag inte träffat på 2 år. Hon bor ju i Chile nu men är i Sverige över sommaren. Skönt med vänner som det alltid känns precis som vanligt med när man träffas fast det kan gå år emellan. Jag har turen att ha några sådana vänner.....vänner som finns i ett annat land....gör helt andra saker....men finns ändå alltid nära.

Idag blir en fixardag. Svävar lite som på moln idag. Känner mig kär, lycklig, glad stark...osv..osv....konstigt vilken boost man får av lite nostalgi. Tack alla band: Anger is a gift, Yahoo, Flames of Finland, Daybreak, Falling to pieces för att ni drog ihop denna kväll :)


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Låter som en grym kväll. E riktigt sur att jag missade!!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback