Det är kallt och jag är trött...måste man ...

dsc01310 (MMS)

Det är kallt och jag är trött...måste man verkligen ut i kylan då?! Jag tror tyvärr svaret är ja. Vaknade innan 5 i morse och vred och vände på mig. Skulle vara så skönt att sova en hel natt. Tror inte jag gjort det sen i somras. Det är oftast inga problem att somna eftersom jag är så trött, men sen vaknar jag några gånger per natt och har svårt att somna om Sen när jag väl ska upp är jag hur trött som helst. Ja, ja nog om det. Irene var som sagt förbi igår. Hur mysigt som helst :-) hon kanske kommer idag oxå :-) Om jag inte är allt för sliten efter jobbet idag ska jag nog satsa på en sväng på stan för att handla julklappar. Jag är faktiskt nästan klar. Helt galet! Har nog aldrig varit så tidig med det. Nä nu måste jag åka. Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Tack för maten gullis :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback