Är det redan söndag?!?!

Hur gick det till? Vart tog den här veckan vägen? Kommer knappt igåg vad jag gjort. Skumt! Ändå så känner jag mig trött och sliten idag så nåt måste jag ju gjort ;)

Jorå massa skoj i veckan som varit :) Fika med Lisa...varit på jobbet...fika och promenad me Elin. Förresten när jag hade date med Elin så beklagade jag mig lite över att jag inte hade några roliga matidéer längre och jag som egentligen brukar tycka att det e kul att experimentera och laga god mat. Elin fick mig lite peppad igen eftersom hon berätta lite av vad hon lagat /tänkte laga så när jag kom hem så "fixade" jag till en 3-rätters och det blev riktigt gott. Inget flådigt egentligen men inte nåt vi brukar äta :)

Igår lekte jag Irene och Elin modeller :) Det va en upplevelse måste jag säga. Trots att jag var obekväm innan och kände att det skulle bli jobbigt att "posa" framför kameran så gick det ganska bra...dvs det va faktiskt inte så jobbigt. Fotograferna var duktiga på att instruera och visa hur man skulle göra så jag blev faktiskt rätt avslappnad ändå. Bilderna va roliga att se....eller eeehhh.....hihi ja inte alla förstås, jag ratade ganska många, eller kanske rättare sagt större delen av alla bilder men fick i alla fall med mig ett gäng med helt ok bilder :)

Igår var det fest hos Sandra. Hade gärna varit där med mina tjejer och haft en massa kul. Hörde rykten om att det skulle finnas skumpa och det e ju inte helt fel ;) hehe men istället för fest så var jag hemma aftersom vi har Arvid denna helg dessutom har vi varit barnvakt åt hans kusin som sovit över här så det har varit full rulle. Fast nu tror jag nästan att de har kört slut både på oss och sig själva ;) hihi De sitter som små ljus i soffan och tittar på barnkanalen. Trötta och tysta :) Hihi det tar på krafterna att busa runt. Nu ska jag snart börja med lunchen. Blir något så originellt som spagetthi oc köttfärssås :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ledigheterna går för fort!

Postat av: Thiff

Jo, jag hade en ny, men den "känndes" inte rätt. Sen älskar jag ju all hålla på med bilder och design, även fast jag är på en amatör nivå :)



Spagetti och köttfärsås låter ju toppen! Blev genast väldigt sugen på det jag med :)

2010-02-28 @ 13:22:32
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja du kul att du våga testa kanske nästa steg är att åka ner till Frida o jobba =) alla har inte uppskattat det här Bazze fick ta hand om en knäckt Lisa när hon kom hem från sitt modelande och hon som är så snygg kram

2010-02-28 @ 18:04:34
URL: http://amacord.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback