Helgen...

...har varit riktigt lugn. Har faktiskt varit riktigt skönta att bara vara helt utan planer. I fredags skjutsade vi hem Arvid så vi var inte hemma förrän 20.30. Vi fastnade framför tv´n när vi kom hem.

I lördags tog vi en ordentlig sovmorgon. Enda gången jag va utanför dörren var när vi var och handlade. Passade på att "investera" i en soada streamer och lite filmer. På kvällen tittade jag på melodifestivalen och sen efter det blev det filmkväll. Söndagen blev också lugn. Solade, var och åt grekiskt och så var vi en sväng hos Syss och Fredrik och tog en kaffe....sen blev det film.....igen :)

Vi har faktiskt fixat lite här hemma också. Har fått upp en hylla i vardagsrummet och satt upp insynsskydd i köksfönstret. Vi har så stora fönster i köket och ingen persienn heller så tror det blev bra nu när man inte ser in lika mycket i alla fall :) Alla behöver ju inte se när jag knatar ner rufsig på morgonen för att sätta på kaffe :)

Nä nu ska jag ta på mig skorna och ge mig ut på en promenad i det härliga vädret :) Ska till stan och träffa Sandra :)


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback