Mia + Jimmy

Bröllopet i lördags var helt underbart fint och festen var sjuuuuuukt kul :) Alla var så fina och glada och Mia och Jimmy bara lyste!!! Jag har massor med bra bilder från lördagen men har bara valt ut några få eftersom jag vill att brudparet ska få alla bilder först innan jag visar alla.

Bröllopet började på dagen då själva vigselcermonin ägde rum i rådhuset. Därefter så hade brudparet en lunch med sina närmaste. Festen började kl 19.

Vi var en lagom liten skara, 24 personer, som firade brudparet. Det var sånger, skratt, lekar, skratt, paket, skratt, mat, skratt, bröllopstårta, skratt.... Ja mycket skratt var det. Tack Mia och Jimmy för att vi fick fira denna dag med er och tack alla andra som gjorde kvällen till den roliga och mysiga fest.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

:)

Postat av: fanny

härlgt med bröllop! =)

2010-02-16 @ 06:11:54
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback