Utvilad?!

Det är så härligt när man vaknar utvilad efter att sovit lugnt och skönt. Jag menar....klart man är pigg och fräsch när lille A´s mardrömmar började ca kl 1, inte heller blir man tröttare av att han inte kan somna om och att han ligger i vår säng och pratar...pratar....pratar... Självklart blir man bara glad när man var 5:e minut får frågan "Är det morgon nu?" Det bästa med allt är att frågan ibland varieras så det inte blir så enformigt.... "Är det morgon snart?" "Tror du det är långt kvar tills det är morgon?" "Hur många timmar är det kvar tills det är morgon?" Jag uppskattar verkligen Lillskruttens försök till att göra mina nätter mer omväxlande, jag menar vem vill bara sova?! Det konstigaste med allt är att hur trött man än är och hur jobbigt det än kan vara så är det såååå värt det. Jag har sån tur som får vara med i Lillskruttens liv...

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback