Förra årets bilder borta :(

Så typiskt klantigt av mig att inte "orka"/"ha tid" att lägga över mina bilder på den externa hårddisken som jag hade tänkt.... För ett tag sen gav vår dator upp och nästan alla bilder från förra året är antqagligen puts väck :( Jag tror att de är det i alla fall för den datorn går inte att starta... Alla födelsedagar, fester, karneval, semester på Skara sommarland mm äe borta. Som tur är hade jag sparat Dominikanska semestern och D´s 100 års dag på den här datorn så lite har jag kvar... Tur oxå att jag inte hunnit tömt kameran på bilderna från i jul och nyår. Skit oxå!!!! Bilder e ju alla minnen...


(Dominikanska republiken. Längtar tillbaka)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Å nej vad tråkigt men du kanske kan be Rasmus om lite hjälp med datorn, kanske går att fixa den.

Postat av: simone

A fy fan jag vet hur det är!!! Blev skit ledsen när det hände mig. Men jag haar lärt mig en läxa det kan jag säga!! Hoppas du kan lösa det på något sätt. kram

2010-01-15 @ 11:41:27
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: fanny

usch sånt är skit trist, varit med om det oxå en gång. =(

2010-01-15 @ 16:43:50
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback