En vecka kvar...

...av semestern. Vart har veckorna tagit vägen? Känns som jag inte hunnit så mycket som jag borde. Den här semestern har varit riktigt skön, men samtidigt tror jag inte att jag slappnat av som jag borde. Micke har ju jobbat hela sommaren så det har varit rätt mycket "vardag" här hemma, dessutom så har några nära legat på sjukhus och haft ont (har ont) och det snurrar ju självklart i huvudet hela tiden....ja, ja....jag ska inte klaga för jag har fortfarande haft 4 riktigt bra veckor och jag har ju faktiskt en kvar :) men man vill ju bara att alla ska må bra och vara pigga och glada....länge sen jag kände att det var så, länge sen man inte behövde oroa sig för någon, men som sagt mina nära o kära, släkt, familj, vänner betyder allt för mig <3 så det är klart man oroar sig när inte allt är på topp.

Helgen va i alla fall såååååå bra :) I fredags hade vi en "Micke/ Carrokväll" dvs gjorde egentligen inget särskilt...drack lite vin gick promenad, tittade på film och spelade guitar hero och fnissade och skrattade...riktigt mysig kväll och rolig :)

I lördags var vi bjudna på taklagsfest hos Mickes halvbror. Riktigt kul och vad genomtänkt det va....sererade öl i takrännor, dukade på takpannor och serverade TAKos och PANNAcotta....ja de hade verkligen tänkt till :) Det var ett gäng helt nya människor för mig och i stort sett för Micke också så det va kul :) Annars tycker man ju nästan att man känner alla, eller åtminstone känner igen alla i den här lilla stan :)

Idag ska jag träffa lilla Jonathan....åååhhh liten bebis <3.....Jag ska självklart träffa hela familjen Raquel, Mattis och goa Anton....Hurra hurra till er och er fina familj.

Ses...Pöss

Kommentarer
Postat av: Thiff

Ja inredningsprojekt är kul! Har massa tankar i huvudet, så nått ska väl bli verklighet hoppas jag! Härligt med semester, men trost att alla inte mår bra, men hoppas du får en sköns sista vecka nu då =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback