Hit hade vi tänkt...

Skönt!

...att åka med Arvid idag. Bada och ha mysig lunchpicknick eftersom Micke slutar lite tidigare på fredagar. Tyvärr får vi skippa det. Lille A har inte blivit bättre, snarare tvärt om :( Prickarna är fler och han är hängigare...och så tycker han det är jobbigt förstås. Stunderna som han känner sig piggare blir han rastlös....stackarn. När han kom och myste imorse (tiiiiiidigt kl 5.00) Så sa jag att hans nya namn borde vara Pricken Pricksson....då sa han " Nej, du kan kalla mig Mulle Meck!" ok?!?! .....efter vidare utfrågning så fick jag reda på att han tydligen är prickig....alltså Mulle Meck, seriefiguren.

På söndag blir det i alla fall västkusten för mig :) Jippiiiiiiiiii

(bild från roadtrip-08)

Jag lääääääääängtar!!!! Jag borde börja tvätta och packa så allt är klart. Ska nog göra det idag när jag ändå är "fast" med lillskrutten hemma.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tack:)



Synd att lille A är sjuk:(


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback