Prickigt...

...kan ju va fint, men inte om det är vattkoppor på Lille A :( Gaaaaaahhhhh vad tråkigt det är att han är sjuk, vi som skulle ha så mysigt nu när han är här. Åka och bada och hitta på saker, men nä....istället sitter vi inlåsta i karantän. Som tur är kom de barmhärtiga samariterna Raquel och Anton hit igår för att bry sig om 2 uttråkade själar (jag och Arvid alltså) men förutom dem är det nog inte så många som vill träffa oss just nu, men är det någon som är sugen på vattkoppor så är ni varmt välkomna :) Idag har han i alla fall ingen feber och prickarna är inte många så det är ju skönt. Svårt att sysselsätta bara hela tiden eftersom han blir så rastlös. Tänkte mysa en stund framför barnkanalen, men nåt har hänt för det funkade inte. Då bestämde vi oss för att titta på film, Robin Hood, men nähäpp då fungerade inte det heller... Gick ut en stund, men eftersom man måste hålla sig på baksidan så man inte sticker iväg och smittar någon "ovillig" så tröttnade han ju självklart efter 5 minuter hehe Livet e bra tufft ibland ;) Då testade vi tv-spelet och kors i taket det gick (praise the lord) fast inget ljud, men eftersom Lille A haar ett gäng med egna ljudeffekter verkar det inte göra honom så mycket :) Jag frågade honom igår om han skulle bli en prickig korv men nä "det skulle ju inte gå, då måste du ju platta till mig först ju"

Förövrigt så har vi nog en vegetarian snart. I morse ville han inte ha skinka på smörgåsen för det är synd om grisen......men efter en stund tog skinksuget över och empatin för grisarna glömdes bort så det blev skinka i alla fall...

Ja, ja det var det om det....

Puss


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Tråkigt att sitta inne och vara sjuk, stackars A.

Ses på söndag :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback