Grrrrr.....

....varför går det inte att sms-blogga?!?!? Blir bara en massa bokstäver och siffror som syns :(

Veckan har gått riktigt snabbt och det känns som jag gjort en hel del. Tränade Zumba i tisdags. Verkligen huuuuuuur kul som helst. Nåt som gjorde det ännu roligare va att jag inte gick själv. Lisa, Sandra och Sara skakade oxå loss. Det blir repris på tisdag igen :)

Ryggen har inte riktigt varit helt ok. Som tur är har jag kommit i en kontakt med en grymt bra naprapat genom jobbet. Dessutom är det en bra deal genom jobbet. När hon kommer till kontoret och masserar och knakar så betalar jag ingenting och går jag till kliniken betalar jag 190kr för 45 min. I onsdags var jag på en välbehövlig behandling. Det började med en genomknakning från nacken till ryggslutet, sen var det streching, efter det satte hon elektroder på ryggen för att öka cirkulationen och till sist en massage. Kändes som jag var på en helrenovering....gammal och skruttig som man blivit....och äldre och värre blir man om en vecka... Ja, ja bara att gilla läget. Ska i alla fall på en till behandling om drygt en vecka och då räknar jag med att känna mig som en 18-åring igen....eller åtminstone en 30-åring ;)

I torsdags hälsade jag på morfar. Mys. Måste även försöka hinna hälsa på D snart. Har inte träffat henne sen Mickes födelsedag och det är alldeles för länge sen...

Igår var jag frisörska....har ju en hel del talanger liksom ;) hehe...nä, men Bella ville ha blekta slingor i håret och ville att moster skulle fixa det och då är det  klart jag fixar det :) Det blev riktigt bra och Bella blev jättenöjd. Lovisa lockade jag håret på så hon oxå blev lite ompysslad <3 Mosters små söta rara....som inte är så små längre, men fortfarande söta o rara :) <3

Igår behövde vi faktiskt inte hämta Arvid, skönt att slippa de 4-5 timmarna i bil. Hans bonus pappa M skulle jobba och mamma A skulle med så Arvid kunde åka hit med dem. Tog en fika tillsammans i solen...regnet...solen..regnet...ute på baksidan innan de åkte vidare. Skumt väder var det, kom ju hagel också. Sen var det fredagsmys med filmen Lilo & Stich :)

Lillskrutten och jag har ätit frukost och han har även hunnit spela fotboll och nu cyklar han....han kanske även skulle plocka blommor sa han....söt. Sen kommer Raquel och Anton hit. Beckis och barnen kanske oxå kommer :) Mys! Är det kanske någon mer som vill komma?

Oj vad mycket jag skrev....det orkar ni nog inte läsa, men jag fick i alla fall skriva av mig lite :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

O jag kommer!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback