Morgonblogg

Idag vaknade jag tidigt...eller rättare sagt jag sov dåligt hela natten så till slut tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp. Skönt faktiskt. Som jag sagt tidigare så gillar ja ostressiga mornar, men det är sällan jag orkar gå upp så pass tidigt. Nu har jag hunnit med god frukost, fixa naglarna och suttit och surfat vid datorn. Inte helt fel :)

Grått ute...men på nåt konstigt sett så känns det rätt skönt. Gillar egentligen inte alls sånt här väder men jag har varit lite trött de senaste dagarna och när det är sånt här väder så känns det som det är helt ok att sjunka ner i soffan med en film. Det är klart till helgen vill jag ju ha fint väder igen...då är jag ju ledig ;)

Idag efter jobbet ska jag nog ta en sista runda på stan för att se om jag hittar nån bra klänning till bröllopet på lördag.

Förresten...någon som vet? Kan man ha en vit klänning med mönster på på ett bröllop, eller är kanske det mot "reglerna"?

Nu är det dags att åka till jobbet. Ses snart.

Kommentarer
Postat av: fanny

thihi tack söta du! =)

Postat av: Beyonce

Du kan ha vit med mönster, helt klart.

2010-06-10 @ 19:50:30

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback