hej hopp...

...här kommer en liten bloggsnabbis.

Måste skyyyyyynda mig. Ska snart iväg på konferens med jobbet och jag har inte fixat klart mig än....men det gör inget jag hinner :) Antar att mötet kommer ta heeeeela dagen så idag får man inte njuta så mycket av solen, men det gör inget för det ska bli kul att träffa jobbarkompisarna :)

Denna vecka är det fullt upp med fika/lunch/middagsdater, man måste ju försöka hinna med så mycket som möjligt innan jobbalvaret kör igång om en månad... På fredag ska jag, Micke, Sis & Fredrik gå på Cirkus Möller. Ska bli sååååå kul :)

Nähäpp nu måste jag skynda mig. Får se om jag hinnner blogga mer idag....ska en sväng förbi morfar efter jobbet och sen ska jag träna afrodans ikväll....jippiiiiiii :)

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas du får en bra dag

Postat av: Kitty

Låter som du har mycket kul inplanerat den här veckan!

2010-03-16 @ 10:32:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback