Man är ju ganska bortskämd med att ha det bra...

Det händer så mycket just nu... Som jag skrivit tidigare så har mina släktingar på Madeira varit med om onormaltmycket regn som orsakat öersvämningar, jordskred, dödsfall...osv. Som tur är har de klarat sig bra. Jag har en annan vän som har klarat sig undan jordbävningen i Chile. Hon har klarat sig bra men är skakade... En annan vän är alvarligt sjuk och genomgår en tung tid i väntan på operation... Som sagt, man är ganska bortskämd med att ha det bra. Jag ska kanske inte klaga på att jag är trött idag eller något annan helt oviktigt. Man får helt klart perspektiv på livet och vad som är viktigt...

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag med människor ni tycker om att ha omkring er.

Puss

Kommentarer
Postat av: simone

Ja men visst är det så, bruka med tänka ibland att man inte ska klaga så mycket. Vi har det väligt bra i Sverige=) ha en trevlig dag=) kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback