Snart helg igen

Har varit en riktigt lugn och skön vecka. Har egentligen inte hänt så mycket utan det har mest bara lunkat på (lunkat? Säger man så?) Imorgon, eller rättare sagt idag eftersom kl är över 12, ska vi åka och hämta Arvid. Så det blir inga sovmornar i helgen, men det gör inget för jag har sovit länge hela veckan :-) lika bra att passa på för om en månad kör allvaret igång igen då blir det till att gå upp tidigt och CYKLA till jobbet. Är så glad över min nya röda cykel jag köpte igår. Jag har blivit en sån cykelnörd så jag köpte till och med en sån där liten cykelmätare där man kan se hastighet, km och sånt :-) Eftersom jag tränar inne nu på cykel så har jag blivit lite 'skadad' och hålla koll på träningen och det vill jag fortsätta med när jag är ute och cyklar på den riktiga cykeln hehe, som sagt lite skadad kanske ;-) Nä nu är det dags att sova. Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: fanny

memen så söt och go du är ska du veta, du gjorde min dag med senaste inlägget!! =) Jag har inte läst böckerna heller då jag inte är någon bokmänniska men ÄLSKAR filmerna, du måste se!! =) Åå ett foto på nya fina cykeln önskas ;P


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback