Usch...

...har drömt mardrömmar 2 nätter i rad. Vaknat när jag drömt.....somnat om....och en samma dröm eller en ny har fortsatt... Jag är heeeelt slut idag. Undrar vad drömmarna egentligen betyder? Jag vet inte att jag funderar på något särskilt.....men det kanske är något i mitt undermedvetna? Jag har i alla fall ingen aning :( Det jobbiga är att drömmarna känns så verkliga när jag vaknar och hjärtat dunkar. Mardrömmarna har varit olika. Stress, sorg, rädsla, panik, ångest, hjälplöshet.....skumt, hatar att vakna med en gnagande känsla i magen :( Hoppas dagen blir bättre än natten.

Just nu är det morgonmys framför bolibompa. Vi har Lille A här i helgen :) I eftermiddag ska vi på dop. Det är Lille A´s kusin som döper sig. Hittade fina kläder till A på stan i igår som han ska ha till sina jeans. Så himla sött/tufft :) Så det här är alltså lille A´s "dagens outfit" hihihi

34a10c47c2178abf7216d159c9bb807c.png

 

Imorgon blir det loppis för första gången. Det är jag och Irene som ska upp suuuuupertidigt och sälja grejer. Sandra kanske skulle med oxå :) Det jobbiga är att jag kommer va sjukt trött med tanke på att man ställer om klockan i natt (= 1 timmes mindre sömn) och de tidigare mardrömsnätterna.....men det ska nog gå bra ändå ;)

 

Ses. Puss


Kommentarer
Postat av: simone

Tack gumman, jag är super nöjd=) Händer i helgen då? kram

Postat av: fanny

tack! =)Inte kul med drömmar så, jag är likadan och drömer så med i perioder, jätte jobbigt. Hoppas de blir bättre snart. kram

2010-03-27 @ 10:27:49
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: fanny

haha håller alltid vad jag lovar ;)

2010-03-29 @ 05:58:18
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback