Härliga dagar i Italien!!!

Intensivt men så roligt! Skrattade massor och fick lära känna massor med nytt folk. Åt gott, drack gott och jobbade. Sämre konferensresor har jag varit på ;) Det var varmt och sommar. Hade inte riktigt räknat med den värmen, men jag klagar inte!!!!!! När vi åkte till flygplatsen sista dagen var det 27 grader varmt :)

Jag rekommenderar verkligen Bergamo, det var en liten mysig stad. Helt lagom för en kort resa på några dagar. Den gamla delen av stan hade massor med gamla byggnader, mysiga fik och små affärer. Första dagen var vi även iväg på en liten trip till en vingård...som sagt mycket bra resa. Åker gärna dit igen :)






Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Snygga kollage :)

Postat av: simone

Vilka fina bilder gumman=) Ser underbart ut=) kram

2010-05-02 @ 00:00:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback