Bra vecka

Den här veckan har varit/är en bra vecka. I lördags var det ju halloweenfest hos Mattis och Raquel. Full rulle med 9 barn, 14 "vuxna", fiskedam, knytis med massa god mat, filmquiz och musikquiz. Såååå mysigt att alla kunde komma. I söndags åkte vi en sväng till Vingåkers outlet. Visserligen blev det inte särskilt bra shopping för min del men Micke hitta en snygg jacka.

Måndag och tisdag var lugna dagar med lite fix hemma, film och soffan (förutom jobb förstås). Idag var vi som sagt och bowlade, passade på att äta där också. Visserligen vann jag inte men skit samma för det va skoj ändå :) Imorgon blir det fikamys med Irene. Stackarn har ju varit sjuk hur länge som helst och jag har saknat henne massor.

På fredag blir det antagligen skräck i 3D (igen) på Heron. Denna gång ska vi se Saw....creepy...men kul :) Mattis kanske ska med också. Sen på lördag ska vi, Cecci och Timo till Sofie och Hellström på middag....som sagt bra vecka, bara massa kul. Känns lite som man börjar få livet tillbaka efter att han grävt ner sig i en massa jobb hela hösten ;) Är lugnare på jobbet så orken börjar ju liksom komma tillbaka igen :)

Wiiihoooo se you :)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Skönt att orken börjar komma tillbaka :) Puss

Postat av: Simone

Haft en jätte kul kväll=) Nästa gång måstedu vara med gumman;) Kramis

2010-11-14 @ 17:42:55
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback