Jo...så att eeee....

...jag har ju inte så mycket att skriva om nu för tiden när jag mest jobbar och är trött och tråkig. Men jag e inte bitter!!!!! Eller? :P

Jag tog mig i alla fall i kragen och ryckte upp mig lite efter jobbet. Åkte ner på stan och tog en fika med mamma och pappa. Efter det hälsade jag på morfar. Mysigt att träffa dem <3 har ju inte blivit så ofta på sista tiden.

När jag kom hem föll jag ihop i soffan en stund innan jag bestämde mig för att skämma bort Micke med lite hemmagjord pizza. Han har ju skämt bort mig hela veckan när han lagat massor med god mat :)

Känner mig sugen på att ge mig ut och resa. Har inte varit utomlands sen maj...eller var det april? Ja skit samma alldeles för länge sen i alla fall. Skulle vilja ge mig iväg på en 2 veckors resa någonstans, men nu är det ju full rulle på jobbet så det är svårt att komma iväg. Fast en weekend någonstans skulle funka aldeles utmärkt....behöver ju inte vara 2 veckor, bara man kommer iväg :) Jaja drömma går ju, får väl se när jag kommer iväg...

Ses :)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Vill &så ut & resa fast jag nyss va...



Du är inte tråkig! Kram kram



Trevlig helg!

Postat av: fanny

ja resa är inte fel och de låter som du skulle behöva det så försök att unna dig det! =)

2010-10-16 @ 10:34:10
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback