Ett "litet" uppbehåll...

...har det varit här på bloggen. Vet egentligen inte varför, men det har varit en hel del på sista tiden och jag har varit väldigt trött. Jobbat över mycket och förkylningen höll i sig länge. Men man ska inte klaga :) Det mesta är ju faktiskt bra och det har varit en hel del skoj på sista tiden med kräftskiva, fika med familj osv. Ska iväg och fixa en hemlig grej idag också som ska bli riktigt skoj. Kan berätta mer om det imorgon när allt är klart :)

Längtade efter sovmorgon....men ändå vaknade jag innan sju i morse, men det är väl så det är när man börjar bli gammal :P hehe jag låg och drog mig i sängen en stund men halv 8 gav jag upp och slängde mig i soffan framför tv´n istället.

Hoppas ni får en riiiiiiktigt bra dag.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas det går bra med hemliga grejen :)

Postat av: Beyonce

Vad var det för hemlis då?

2010-09-20 @ 12:15:51

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback