Bakluckeloppis, jordgubbspannkaka och träning

Här händer det grejer mest hela tiden :) ....eller alltså inte här på bloggen tyvärr, men i mitt "riktiga liv" ;)

Jag och Raquel försökte oss på bakluckeloppisen. Vet inte riktigt om det är pengarna som drar direkt...hihi det är klart att det skulle vara kul att tjäna storkovan men efter att sålt för mindre än 100 kr på 3 olika loppisar så har jag förstått att jag nog inte riktigt är en saleswoman. Däremot får man en kul stund. Titta på folk, prata och dricka kaffe...lite tidsfördriv, men som sagt rik blir man ju inte....eller inte jag i alla fall.

Idag bjöd Mia på jordgubbspannkaka och kaffe i Bergshammar. Hur gott och trevligt som helst. Sandra, Irene, Tindra och Elin var där också och fina Leo så klart...och Emilia var förstås med mig dit också.

Varit på Zumbapass idag också. Är så underbart skönt och kul att träna. Det spritter liksom i hela kroppen när jag är där och jag längtar till nästa gång. Hoppas verkligen jag får ha kvar den känslan så jag kommer igång ordentligt. Har tränat 2 gånger den här veckan och hoppas på att det blir fler :)

Nähäpp om man skulle sova snart så det snabbt blir imorgon. Läääääängtar nämligen till imorgon då min fina vän Johanna (som numera bor i USA) är hemma och hälsar på. Har inte träffat henne på typ 2 år!!!! Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Kitty

Det var gott!



Ha så kul i dag:)

Postat av: emma

va gärna med och tävla i "dagens blogg"!



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-ny-omgang.html



KRAM!

2011-08-08 @ 14:15:20
URL: http://emmadewi.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:)

Kikar in en sväng:). Stort tack ännu en gång att jag fick köpa tyget, ska bara komma igång med att sy;)

2011-08-18 @ 11:08:42
URL: http://soffiz.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback