Hmmm...förvirrad?!

Jag vet inte om det är "gravidhjärna" eller om det bara är typiskt mig, men nog är jag lite disträ till och från. Igår när jag skulle laga mat så hittade jag inte saltet. Gav upp efter en halvtimmes letande och fick köra utan salt, sen hittade jag inte "salladstängerna" (vi har 3 stycken) så då fick jag strunta i dem också sist men inte minst...så lyckades jag med att lägga tvkontrollen i Mickes vinglas... japp så såg våran fredagskväll ut :) Det ska även tilläggas att när Micke letade efter saltet efter maten hittade han det direkt. Visserligen i en låda där det inte alls skulle finnas...men det knepiga är att jag hade ju faktiskt också letat i den lådan. Hmprf... Dessutom hittade han alla salladstängerna i diskmaskinen. Det hade ju varit ganska logiskt för mig att kanske titta efter där men så långt gick inte min tanke... Asch så kan det va jag må va ganska förvirrad och klantig i mellanåt, men jag e no rätt go i alla fall ;) Jag säger som Lady Gaga...I´m born this way...

Hoppas ni får en fin lördag. Själv ska jag snart börja fixa med efterrätten till kvällens middag :)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Mest troligt hade Micke gömt salladstängerna och lagt saltet med flit i fel låda, dessutom borde han tänka på att inte ställa sitt glas just där du ska lägga fjärren. Typiskt karlar...;)

2011-02-19 @ 12:56:33
Postat av: carro

Hahaha ja så var det nog ;)

Postat av: Kitty

Haha:)

2011-02-19 @ 13:54:37
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Crazy U!

2011-02-19 @ 18:28:26
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback