Intensiva dagar

När lille A är här gäller det att hitta på lite saker så han får leka av sig allt sprall i benen.....och får prata av sig allt prat ;) Igår åkte vi hemifrån strax innan 8 och var inte hemma förrän 17.30. Det blev en lååååååång dag för mig och lille A, han somnade gott redan kl 20 :)

Förmiddagen igår var vi hos min syster, Bella och Lovisa. Jag skulle till barnmorskan tidigt på morgonen så jag lämnade A hos syss innan och så åkte jag dit efter. Barnen lekte och tittade på film och jag och syster yster hade det ganska lugnt och skönt och satt mest och bara pratade. Vi hann med en fika och en lunch där också. Sedan var vi en sväng och handlade innan vi styrde mot Oxelösund. Jag hade "bjudit in mig själv" och Arvid på en kaffe och lekdate hos fam Kontinen. Alltid lika mysigt och Arvid och Anton leker så himla fint tillsammans <3 Dessutom får ju jag en chans och träffa min fina vän Raquel...tänk att vi hängt ihop i 27 år snart... inte illa <3

Har börjat drömma massor med konstiga drömmar...och Micke med... Skumt!

Idag blir det Busiz, men först en lugn och skön slapparförmiddag här hemma.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Raquel

Usch, vad vi är gamla om vi har känt varandra så länge ;) <3

2011-02-24 @ 17:48:06
Postat av: Kitty

Jobbigt med konstiga drömmar...



Haft en bra dag? Kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback