Pizza, "schlager" och grillning...

...det är ungefär det som helgen innehållit. Riktigt bra dagar! Helgen började i fredags med en liten "överraskningspizzakväll" för Jimmy eftersom han fyllt år. Vi var ute hos Mia och Jimmy i Bergshammar och satt och prata, skrattade, spelade spel och drack lite öl och vin....tur det finns alkoholfri öl som är helt ok så jag också fick öl till pizzan :) Micke och Lille stannade hemma i fredags. Micke kände sig lite mosig efter tandläkarbesök och lille A ville stanna hemma och mysa med pappa. Så det var bara jag som åkte till Bergshammar och hade en massa skoj.

Igår blev det lite snabt bestämt att syrran och hennes familj skulle komma över för lite grillning och schlagers på kvällen. Maten var sååååå god, är så gott och grilla mitt i vintern när man inte gör det så ofta :) Så grillningen var grymt bra....kan väl kanske inte riktigt säga detsamma om melodifestivalen... Tycker det är lite synd. Jag älskade melodifestivalen när jag var liten. Man längtade och visste att det skulle bli en riktigt bra kväll med bra musik, mys och massa snask och snacks....men nu...jag vet inte, det känns så utdraget med alla deltävlingar och inte är det många bra låtar heller...om ens nån. Ja, ja...det var i alla fall en riktigt trevlig kväll. Lille A var helt överlycklig och sprallade runt :) Bra helg helt enkelt!!!

Idag så får jag en söndag alldeles för mig själv. Lille A åker till Örebro om någon timme och Micke ska iväg på hockey i Globen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag funderar på att börja måla barnrummet.....men vi får se om orken finns ;)

Ses. Pöss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback