Äntligen...

...lite ordentlig sömn. Tror faktiskt att jag sov heeeeela natten och jag gick inte upp förrän 10.

Har äntligen hunnit med att träffa lite vänner som man så sällan hinner när man jobbar om varandra Som ni vet har jag ju träffat Irene en del och igår hade jag en mysig fika med Mia. Hann även med en kaffe hos mamma och pappa igår <3 Idag ska jag även träffa Sandra när hon blivit ännu snyggare hos frissan, kanske att Beckis också har date med oss. I morgon kväll är det mysmiddag med Cecci, Timo, Jimmie och Sofie. Vi brukar boka in var sjätte helg och turas om att laga mat. Den här gången ska vi vara hos oss och det är jag och Micke som lagar maten. Riktigt mysigt ska det bli.

Nä nu ska jag slöa innan jag ska städa det sista här hemma. Ses

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback