Bra dagar

Har haft 2 riktigt mysiga och bra dagar. Tråkigt förstås att lämna lille A igår, önskar han kunde vara hos oss jämt...men, men...

Irene följde ju med igår och vi stannade På vingåkers outlet och de andra "outlettarna" runt omkring. Jag hittade tyvärr ingenting till mig. Tyckte utbudet på kläder var rätt kasst faktiskt. Hittade dock en tröja till Lille A som han ska få i födelsedagspresent. Han gillar kläder och har en ganska bestämd åsikt om vad han gillar och vad han tar på sig. Antagligen kommer han bli rätt dyr i drift när han blir ädre då han gärna vill ha märkeskläder :S Köåte även en söt liten dress till bebisen <3 På skobutiken hade de huuuuuuur mycket snygga skor som helst!!! Blev kär i ett par stycken faktiskt, men eftersom det enda jag egentligen behöver är vinterskor (hittade inga) stod jag faktiskt emot frestelsen att släpa hem ett tiotal skor...

Idag blev det en sväng till stan. Hur länge sen som helst sen jag gick på stan faktiskt!!!! Det va skoj :) Handlade lite mer presenter till A och även till bebis....och så handlade jag lite nödvändigheter....och några små och få onödigheter ;)

När jag kom hem åkte julen ut och så städade jag och plockade lite. Sen blev det matlagning. Något så exotiskt som hemmagjorda fiskpinnar och kokt potatis stod på menyn. Gott!

Imorgon fortsätter min rensning och städning men nu ikväll blir det nog bara till att slappa i soffan.

Ses. Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra dagar har vi haft!

Postat av: Kitty

Låter bra:)

Synd att jag inte kunde vara med er nått... I går var min enda lediga dag och då stod städning och mathandling på schemat... Nu jobba igen.. Kram

2011-01-12 @ 09:24:10
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback