Hihihi

Ni som känner mig vet att jag inte var allt för munter i början av min graviditet...illamående, trött osv. Nu är jag inte alls lika sliten, men som sagt...i början förstod jag inte alls det här med att:

ååååå man bara skiner när man är gravid...
Håret blir så fiiiiint...
Det är den bästa tiden i livet...
Man är så vacker...
osv...

Jag kände mig faktiskt ganska ensam och tråkig i de tankarna eftersom det kändes lite "fult" att säga att man inte tyckte det var så kul att vara gravid...inte för att man inte var överlycklig över barnet utan mest för att man inte var på topp. Som sagt som tur var så vände det efter ca halva tiden, men jag hittade en liten artikel där en tjej skriver om det
läs den vetja :)

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Mitt hår är fan inte fint...

2011-01-22 @ 11:38:24
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig och jag kände likadant, det är inget att skämmas för! :) Vaf säger du om fika denna torsdagen? Vi kan komma till dig? Puss och kram

2011-01-23 @ 17:04:07

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback