Perspektiv

Ibland får man lite perspektiv på saker och ting...

Vaknade med huvudvärk som dessutom hållit mig vaken under natten. Tyckte att det var rätt synd om mig...tills jag gick in och läste på sn.se att det brinner i en restaurang här i Nyköping (igen) Blev då påmind om att det faktiskt finns de som har det värre än jag. Inte bara här i Nypan alltså utan överallt. Vad är tex lite huvudvärk jämfört med de stackars hemlösa som får sova ute i denna vinterkyla. Nej jag ska inte klaga idag, för det spelar ingen roll om jag har huvudvärk eller inte för jag är faktiskt en ganska lyckligt lottad liten skit :)

<3

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

<3

Postat av: Linda

du är så härligt positiv! :) det blir i allafall jag glad av ;)

2011-01-06 @ 14:06:15

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback